Friday 20 May 2011

miałam najgorszy, najstraszniejszy sen. był już piątkowy egzamin, ja nie wiedziałam nic, z tego o czym mówili ludzie na korytarzu.. z jakiegoś powodu było coś o laktacji?! a przecież egzamin z alzheimera, parkinsona, schizofrenii, chorób serca i nowotworów. w sensie chyba z chorób wieku. to, że niewiele wiem jest faktem również poza snem. ale żeby laktacja? żeby u krów? przez cały sen czekaliśmy na wejście na salę, a ja cały sen płakałam. potem obudził mnie buziak od chłopca, gdy wychodził do pracy. potem już nie zasnęłam, bo mój najlepszy przyjaciel zaczal od 7 puszczać minimal w salonie. ostatnio z najlepszego przyjaciela przemianił się w wnerwiającą współlokatoro-bestię. nie zmywa, jest głośno, tupie (mieszka nade mną) i zaprasza koleżankę kolegi, której sam nie zna, żeby mieszkała sobie u nas 5dni. wszystko spoko spoko... tylko dlaczego akurat na tydzień przed moimi egzaminami?! miał tyle czasu wcześniej. i bedzie miał jeszcze. to teraz musi, akurat teraz. i jeszcze podebrał kurtkę chłopcu i solidnie ją rozciągnął. chłopiec wkurw, mi głupio. ogolnie zły czas przedsesyjny.
i jeszcze ten research project na 25go. i reflexive essay. kiedy, ja się pytam, kiedy?
dobrze, że dziś ostatni dzień pracy.



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Współczuję, ale dasz radę! Taaak...brak motywacji...coś w tym jest. Jak ja kocham wygląd macbooków! Mieszkasz i studiujesz za granicą? A jak tak to jak to się stało? ;> Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  3. jak sie stalo.. a nie wiem sama. studiowalam 3 lata w polsce. stwierdzilam, ze system kompletnie mi nie odpowiada. ze chce studiowac kryminologie lub forensic science. najpierw kolezanka polecila szkocje, bo za darmo. okazala sie nie byc spelnieniem marzen, to przyjechalam do londynu ;) tesknie za szkocja, bo ladnie tam bylo i wspaniali ludzie.. ale tu lepsza edukacja ;)

    dobrze, ze za te 5dni bede juz wolna, swawolna i dalej pewnie pracowac bede w knajpie ;)
    pozdrawiam rowniez! :)

    ReplyDelete
  4. Kryminologię?! Ma pokrewna duszo! xD Ja nie wiem co chcę robić :( I co obecnie studiujesz? :P Ja zresztą uczę się niemieckiego, angielski od podstaw mam jak na razie :P

    ReplyDelete
  5. Studiuje criminology & forensic science, polaczone, mam po 2 przedmioty z kazdego, ale dyplom bede miec BSc czyli z science, nie z socjologii/kryminologii. w sumie lepiej, bo chyba medyczny dyplom to jakis wiekszy prestiz ;)
    ach niemiecki, 6 lat temu mowilam plynnie, teraz ledwo sie przedstawie...

    ReplyDelete