Saturday 16 July 2011

to juz tak chyba jest, ze jak jest zle, to czlowiekowi latwiej wszelka kreatywnosc przychodzi. albo jak jest zapracowany, jak musi koniecznie zrobic cos waznego i na wczoraj. jak jest luz, to sie nic nie chce. przynajmniej mi. nie umiem byc czlowiekiem szczesliwym. jestem wtedy kompletnie bezuzyteczna, niechetna do niczego, ospala i markotna.

i mam dzis urodziny. data nic nie znaczaca. nic waznego nie wydarzylo sie 16go lipca.
moze tylko to, ze saddam doszedl do wladzy..

11 comments:

  1. pewnie nie pocieszę Cię bo do optymizmu mi daleko ;] dobrze,ze to nie Gwiazdka,albo 2 kwietnia (jak moja krewna ,lol),kiedy *wszyscy* wspominają papieża :P

    W każdym razie wszystkiego niemarudnego ;)

    Szczęśliwa i ospała ?Chyba mylisz pojęcia :PP

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego;)

    ReplyDelete
  3. nie ma to jak pozytywne podejście do życia:P ale pociesz się, już nie za nie tak długo zacznie się rok akademicki to jest drobna szansa że będziesz miała trochę więcej do roboty:D chociaż na studiach w uk... hmmm... no to może być różnie:P

    ReplyDelete
  4. możesz,ale i tak nie oddam :P żadnego.Choć to chyba w pewnym sensie rezygnacja z życia osobistego :-)

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego najlepszego spóźnionego :))! Taaak czasami takie myśli szczególnie dopadają człowieka. Nigdy nie jesteś bezużyteczna, zawsze coś wnosisz! :)

    ReplyDelete
  6. no, planuję jak na studenta turystyki przystało:D ludzie, aż mi się nie chce wierzyć że bilet był aż tak drogi! ja w najgorszym wypadku jakieś 80 płace!

    ReplyDelete
  7. no faktycznie nie za ciekawie...;/ kocham to, że loty do PL są 5 razy droższe niż do pozostałych cywilizowanych krajów europy...;/

    ReplyDelete
  8. ja już sama nie wiem jak wolę pracować:)

    ReplyDelete
  9. Dość już spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    Ooo, gdybym mieszkała nad morzem, to chyba przesiedziałabym tam pół swojego życia :)

    ReplyDelete
  10. W moim przypadku kreatywność przychodzi ze szczęściem. Jak mam doła, to i zero pomysłów.
    Jeśli goni mnie czas, to jestem lepiej zorganizowana, ale to by było na tyle.

    ReplyDelete
  11. noi co Ty tak nic nie piszesz. piszże.

    ReplyDelete